Thursday, June 25, 2009

*stares blankly at the subject box*

okay it's confirmed..our school sudah bebas dari influenza a(h1n1)all we got to say is..DAMN IT!!!!we want our school closed!!!ish!

i'm gonna try something new..blogging in bm..see if it works..but everytime i speak bm surely a lot of bad words come out..hehehe..so here goes!!warning:dont laugh at my bm,parental guidence advised!

tadi kan masa perhimpunan pagi kan..itu itu cikgu cakap kite punye skolah sudah bebas dari itu itu flu..ala!tak best tau..kalau ade kan..kite cuti tau.boleh tengok transformers!i nak tengok la..tak boleh tahan.dan hari terbuka esok tau.boring la!mahari complain je!!bodoh seh...aku tak nak pergi ar..boring..i tak nak tengok results aku..teruk tau.

aku dah buat kerja kursus kh aku..haha tapi aku ponteng ar=) macam biase...lepas buat main bola!haha.main dengan cikgu lagi tu..best tau main bola dengan die..tapi die pro kite tak..babi ar cikgu!lu sangat pro apasal...aku nak tendang bola pun tak boleh!hahaha semalam kan..i kat skolah betul betul nak berak tau,,macam tak boleh tahan ar..i cube tahan tapi kan..itu gas semula jadi terlepas..busuk lagi tu!!smua orang tanye.."siape kentut..siape kentut!" aku diam je..hehehehe..aku tak tau ape nak blog seh...dah la aku punye bm teruk...

eh..i cant do this anymore...my bm sucks so bad..i dont even know what to blog about..hahaha..haiya.if only our school kena infected!eh now SDJ and convent famous ad you know!hahaha..so cool!but famous for the not so good reason!hmm..but still famous right?!hahahaha.surely if people know we're from sdj..surely wont talk to us de..haha but still..who cares..

i wanna watch transformers!megan fox hot sial!!hahaha..really cant wait wei...
ciao,

No comments: